вторник, 9 апреля 2013 г.

Рефлексія другого модуля

У цій вправі я проаналізувала та обговорила проблему формування в учнів навичок, які будуть їм потрібні в 21 столітті, та ознайомилася з сучасними інноваційними педагогічними ідеями.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.
Я розглянула ознаки навчальних проектів та обміркувала, як можна використовувати відповідні елементи методу проектів у моєму навчальному плані. Тепер я можу скористатися одержаними відомостями для створення інформаційного бюлетеня чи буклету, щоб пояснити переваги використання методу проектів у навчальному процесі колегам, батькам, учням.
Метод проектів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в малих групах виконують проектне завдання – учнівський проект.
Переглянула шаблон Плану вивчення теми, що знаходиться в папці Про цей курс в розділі Ресурси. Ознайомилася з розділами, які я заповнюватиму поступово впродовж усього тренінгу. В шаблоні розміщено детальні інструкції для заповнення всіх розділів плану.
Ознайомлилася з Формою оцінювання Портфоліо до початку роботи над проектом.
Створила колекції закладок на певні сторінки, зберегла їх та створила до них стислі анотації, а також зробити їх доступними з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету.

Комментариев нет:

Отправить комментарий