вторник, 9 апреля 2013 г.

Рефлексія першого модуля

Познайомилася з іншими учасниками тренінгу. Колеги, з якими я буду співпрацювати на цьому тренінгу, - цінний ресурс для мене в упродовж тренінгу, так і після повернення до школи.
Протягом першого етапу моєї участі в курсі, до якого відноситься цей тренінг, я розглянула ряд питань про те, як мої учні можуть використовувати комп’ютери та Інтернет-технології для підвищення ефективності результатів свого навчання.
тому на тренінгу я буду приділяти основну увагу створенню навчальних планів і системи оцінювання знань та вмінь, які використовуються в сучасній школі.

Під час навчання я співпрацювала з іншими вчителями й обговорюваля ідеї використання ІКТ у навчальному процесі. Я обрала навчальну тему, в якій можна ефективно застосувати метод проектів, виходячи з цілей предмету, якому я навчаю учнів у школі.
Використовувала комп’ютерні програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які допоможуть мені створити Портфоліо та нададуть методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів
На цьому тренінгу я розробила комплект навчальних матеріалів для однієї з тем предмету, якому я навчаю в школі. Навчання учнів за цією темою сприятиме розвитку в них навичок 21 століття. Я поставила за мету розробити Портфоліо для навчальної теми, яка розкриває головні ключові поняття мого предмету. Я буду розробляти Портфоліо поступово протягом всіх одинадцяти модулів тренінгу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий